خانه > ویدیو, گنو/لینوکس > ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد – قسمت دوم

ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد – قسمت دوم


Tux Director

یکی از آهنگ‌هایی که من خیلی ازش خوشم میاد و مربوط به دنیای آزاد میشه رو زیرنویس کردم که می‌تونید اون رو به همراه زیرنویس فارسی و انگلیسی در زیر دانلود کنید:

دست‌های بی‌نهایت – زیرنویس فارسی، انگلیسی (۴.۹ مگابایت)

در نوشتهٔ قبلی ۶ تا از ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد که زیرنویس فارسی براشون درست کرده بودم رو معرفی کردم. امروز ۱۶ تا از ویدئوهای تبلیغاتی رو این‌جا میذارم، البته بدون زیرنویس. اگر کسی این ویدئوها رو زیرنویس کرد تو قسمت نظرات قرار بده.

نقش گنو/لینوکس در زندگی ما (۳.۲ مگابایت)

نجات یک زندگی (۱۹.۱ مگابایت)

ماتریکس (۱۰.۳ مگابایت)

سبز کوچولو – قسمت ۱، ۲ (۱۰.۱ مگابایت)

مک، پی‌سی و گنو/لینوکس – قسمت ۱، ۲ و ۳ (۶.۵ مگابایت)

مک، پی‌سی، گنو/لینوکس، گوگل و مای‌اسپیس (۲۳.۶ مگابایت)

ویژگی‌های گنو/لینوکس (۲.۳ مگابایت)

دروغ‌هایی که به حقیقت تبدیل نشدند (۷.۵ مگابایت)

سیستم‌عامل‌های کوتوله (۱.۷ مگابایت)

چهره‌های مختلف گنو/لینوکس (۴.۱ مگابایت)

ما آزادیم (۱.۲ مگابایت)

تاکس در رینگ بوکس (۳.۹ مگابایت)

آینده‌ای آزاد (۱۸ مگابایت)

دسته‌ها:ویدیو, گنو/لینوکس
  1. آوریل 15, 2010 در 16:46

    آقا دستت درد نکنه
    عالی هستن
    فقط یه مشکلی هست .
    شما این subtitleها رو با چه پلیری می‌بینید؟ من با هر پلیری و هر encondingیی که تست کردم با این SRT subtitle های فارسی مشکل داره.
    ممنون

  2. آوریل 15, 2010 در 20:31

    نه با این درست نمیشه.
    حتی سعی کردم که mplayer رو با fribidi کامپایل کنم ولی خطا میده !
    subreader.o: In function `sub_fribidi›:
    subreader.c:(.text+0x396): undefined reference to `fribidi_set_mirroring›

    چیزی غیر از این به ذهنتون نمیرسه ؟! 😀

  3. آوریل 15, 2010 در 21:45

    نه اوپن سوزی دارم.
    مشکلم حل شد.
    شاید عجیب به نظر برسه ولی با نصب بسته‌ی ۳۲ بیتی fribidi روی سیستم ۶۴ بیتی مشکلم حل شد!!!
    ممنون

  4. آوریل 20, 2010 در 22:39

    چه سرعتی پسر:)) دمت گرم. همه رو دارم دانلود می کنم:دی از اون سری اول تا آخر.

  5. آوریل 25, 2010 در 08:07

    من از این پست خیلی استفاده کردم واقعا خیلی ممنون

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

