خانه > اوبونتو > نصب کدک‌های صوتی، تصویری و VLC به صورت آفلاین در اوبونتو

نصب کدک‌های صوتی، تصویری و VLC به صورت آفلاین در اوبونتو


multimedia

خیلی وقت‌ها بعد از نصب اوبونتو ما اینترنت نداریم و نیاز داریم که تمام کدک‌های صوتی و تصویری رو نصب کنیم.

دو فایل فشرده زیر، تمام بسته‌های مورد نیاز برای پخش تمام کدک‌های صوتی و تصویری رو دارند. دانلود، اکسترکت، نصب!

ubuntu-restricted-extras for ubuntu 10.04: لینک ۱، لینک ۲، لینک ۳، تورنت

VLC media player for ubuntu 10.04: لینک ۱، لینک ۲، تورنت

منبع

امتیاز این نوشته مربوط به این‌جاست

پی‌نوشت:

با توجه به این‌که دوستان در دانلود این فایل با سایت‌هایی نظیر رپیدشیر مشکل دارند، این فایل رو از سایت‌های دیگری نیز می‌توانید دانلود کنید، این سایت‌ها در بالا اضافه شدند.

=-=-=-=-=
Powered by Bilbo Blogger

دسته‌ها:اوبونتو
  1. ebrahim
    مه 19, 2010 در 14:05

    سلام
    من که اینترنت ندارم و ابونتو رو نصب کردم این مشکل رو دارم ولی الان از ر÷ید یا enterupload دانلود کردن یه مشکل دیگه ست enterupload که فیلتر هست ر÷ید هم که اکانت ندارم خیلی طول می کشه دانلود بشه این همه هاست با لینک مستقیم چه گیری دادی به این سرور ها

    • Hamed
      مه 19, 2010 در 16:02

      من سعی کردم لینک‌های بهتری پیدا کنم، تورنت نیز اضافه شد.

  2. ebrahim
    مه 22, 2010 در 10:33

    دمت گرم

  3. ژوئن 29, 2010 در 16:00

    سلام
    آیا من از این بسته در Kubuntu 10.04 هم میتونم استفاده کنم

    • Hamed
      ژوئن 29, 2010 در 17:00

      فکر کنم بسته‌های کوبونتو فرق داره و اسمش kubuntu-restricted-extras باشه، من خودم تست نکردم و نمیدونم میتونی این از این بسته استفاده کنی یا نه اما منطقی است که نتونی از این بسته در کوبونتو استفاده کنی

  4. وستا
    سپتامبر 15, 2010 در 15:29

    میشه‌ بگید این بسته‌ هارۆ چجوری میشه‌ نصب کرد روی اوبونتو؟!
    به‌ ساده‌ترین روش توصیح بدید،من تازه‌ کارم!
    ممنون

    • Hamed
      سپتامبر 21, 2010 در 23:12

      اول از حالت فشرده فایل دانلودی رو خارج کنید سپس با دوبار کلیک کردن بر روی آن، آن را نصب کنید

  5. صادق
    اکتبر 27, 2010 در 12:45

    سلام
    من اوبونتو 10.10 دارم این بسته روی این هم نصب میشه دیگه؟

    • Hamed
      نوامبر 17, 2010 در 13:54

      نه نمیشه نصب کرد.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

