خانه > گنو/لینوکس, آزادی, روز آزادی نرم‌افزار, سفر > روز آزادی نرم‌افزار اصفهان – ۲۰۱۰

روز آزادی نرم‌افزار اصفهان – ۲۰۱۰

سپتامبر 24, 2010 بیان دیدگاه Go to comments

روز آزادی نرم‌افزار در اصفهان هفتهٔ پیش یعنی ۲۵ شهریور برگزار شد. حیفه عکس‌هایی از این سفر رو نذارم.

Isfahan SFD 2010 - 1389

چندین عکس از دوستان که مهدی از اون کسایی است که من ازش خیلی خوشم اومد. راستی یادم رفت بگم که مهدی ریمستر mFatOS رو که خوراک ایرانی‌هاست رو هم درست کرده. من خودم نصبش کردم واقعا یک توزیع Out of the box است حتی کانکشن Irancell و MTN رو هم ساخته 🙂

Isfahan SFD 2010 - 1389

ردیفه جلو تمام دوستان مشهدی. اون جلویی همسفرم تو این سفر بود یه آدم دوست‌داشتنی 🙂

Isfahan SFD 2010 - 1389

دوستان ویکی‌پدیای فارسی

Isfahan SFD 2010 - 1389

تو این سفر یکی از افراد تیم اوبونتو به نام دنیل هولباخ رو هم دیدم. آدم جالبی بود، راستی گیاه‌خوار هم بود.

Isfahan SFD 2010 - 1389

آبگوشت اصفهان که ما به این غذا تو مشهد میگیم عشکنهٔ کشک!

Isfahan SFD 2010 - 1389

بریونی اصفهان، یک غذای محلی که خوشمزه بود 🙂

Isfahan SFD 2010 - 1389

اصفهان از بالای کوه آتشگاه، نکتهٔ جالب اصفهان اینه که برج خیلی کم (شایدم اصلا) داره.

Isfahan SFD 2010 - 1389

در کل سفر خیلی خوبی بود با خیلی‌ها آشنا شدم تا سال بعد…

  1. سپتامبر 26, 2010 در 12:38

    حامد من الان فهمیدم این وبلاگ مال توئه! ممنون از لطفی که به من داری.

    • Hamed
      سپتامبر 26, 2010 در 12:41

      حقیقت رو گفتم مهدی جان 🙂

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

