خانه > ویدیو, گنو/لینوکس > ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد

ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد


Tux Director

این اولین نوشتهٔ من در سال ۸۹ است. امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و برای شما هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

چند وقت پیش دو ویدئوی تبلیغاتی دربارهٔ گنو/لینوکس گذاشتم. یکی نابغهٔ خردسال و دیگری آزاد بودن به چه معناست؟

امروز هم ۶ تا ویدئوی جدید (البته جدید از اون لحاظ) به همراه زیرنویس فارسی که زیرنویس‌هاشو خودم درست کردم، رو براتون میذارم. اون موقعیه که ویدئوی آزاد بودن به چه معناست رو گذاشتم، یکی به من ایمیل زد گفت که ویدئو دانلود نمیشه، بعد از یکم بررسی فهمیدم که مخابرات عزیز بسته‌های ویدئویی رو دراپ می‌کنه و اجازهٔ عبور نمی‌ده. با توجه به حجم کم پهنای باندم، دنبال یک راه دیگه بودم که دوباره ویدئوها رو با فرمت دیگه آپلود نکنم. تا این‌که فهمیدم دراپ‌باکس (جایی که من ویدئوها رو آپلود می‌کنم) یک لینک Https هم میده، منم لینک Https رو جایگزین Http کردم. کمتر سایت اشتراک فایل این امکان رو میده. البته این نکته رو بگم که الان دیگه مخابرات به بسته‌های ویدئویی کاری نداره.

دراپ‌باکس جای خوبیه برای آپلود فایل و به اشتراک گذاشتن اون با بقیه، به چند دلیل:

  1. حجم اولیهٔ ۲ گیگابایت که اگه دوستانتون رو دعوت کنید تا ۸ گیگابایت می‌تونه حجمش افزایش پیدا کنه.
  2. برای اکثر سیستم‌عامل‌ها، یک نرم‌افزار داره که به راحتی می‌تونید فایل‌هاتون رو در سرور قرار بدید، (فقط با کپی کردن فایل مورد نظر در شاخهٔ Dropbox در Home) – اوبونتو و فدورا رو هم شامل میشه.
  3. اگه عکساتون رو در سرور دراپ‌باکس قرار بدید، یک گالری هم براتون می‌سازه، تقریبا مثل گوگل پیکاسا

تنها یک اشکال داره، نرم‌افزاری که سمت کاربر نصب می‌کنه، یک نرم‌افزار انحصاری است.

عضویت در دراپ‌باکس

ویدئوهای تبلیغاتی دنیای آزاد

من لینوکسم (زیرنویس فارسی)

امنیت در گنو/لینوکس (زیرنویس فارسی)

دنیای انتخاب (زیرنویس فارسی)

حقیقت آزادی (زیرنویس فارسی، انگلیسی)

تصور آزادی (زیرنویس فارسی)

اوبونتو، برای ما (زیرنویس فارسی)

دسته‌ها:ویدیو, گنو/لینوکس
  1. Hamid
    آوریل 1, 2010 در 22:56

    Thank you very much I’ll try to download them

  2. yeenghelabi
    آوریل 5, 2010 در 09:49

    با سلام
    ممنون بابت ویدئوها
    یا علی

  3. فرهاد فرامرزی
    آوریل 6, 2010 در 02:23

    جالب بود

  4. آوریل 10, 2010 در 19:10

    کارت عالی بود:-)

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه